http://cur.cursors-4u.net/cursors/cur-2/cur126.cur

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Sister Blogs♥

Sister Blogs



         Γεια σας κορίτσια μου,
Σήμερα αποφάσισα επιτέλους να κάνω αυτή την ανάρτηση.Τα παρακάτω blogs συνεργάζονται με το δικό μου και θα χαιρόμουν πολύ να τα επισκευθείτε;)
Αν έχετε blog και θέλετε να γίνουμε Sister Blogs πείτε το μου στα σχόλια.


1. Ambie's World

 

 

 

 

2. Pretty Girls

 

 

 

 

 

3. Teenagers girls blog by @gn

 

 

 

4.Teenage Girls Online

 

 

 

 

5. Dreamlike-Girls


18 σχόλια:

  1. Γεια σου! Ειμαι η Κατερίνα από το blog Dreamlikegirls.blogspot.gr και αναρωτιόμουν αν θες να γίνουμε αδερφικα blog. Σου εχω στειλει μηνυμα αλλα έχω κανει και σχολιο μα δεν απαντησες :( Απάντησε μου οπότε μπορείς.

    ~Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα μου!Εννοείται πως θέλω, δυστηχώς δεν είδα ούτε το μήνυμα ούτε και το σχόλιο σου.Πάω να σε προσθέσω στα αδελφικά blog :D

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ που με έβαλες,Ντίνα❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ Ντίνα που ανέφερες και το δικό μου  blog!! <# Επίσης θέλω να σου πω πως έχεις κάνει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ το blog σου (πάντα ήταν φυσικά!!) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου!!
    Το blog σου είναι υπέροχο <3
    Θα μπορούσες να με προσθέσεις στα αδελφικά μπλογκ??
    Επίσης θα ήμουν πολύ χαρούμενη αν δεχόσουν να γίνεις writer στο blog μου <3 <3
    georgiasnews.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια!!Θα θελα να γίνουμε "Sister blogs "! Το blog μου είναι το artemianna.blogspot.com, εαν θες πες μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. geia sas thelw kai gw na ginw sister auto einai to blog mou http://mysecretdiarybyvasia.blogspot.gr/ antapwdidw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου! Μήπως μπορείς να προσθέσεις και το blog μου?: itsteenday.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσθέτεις?
    Ανταποδίδω!!
    mybloganastadiaaa.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προσθέτεις?
    Ανταποδίδω!!
    mybloganastadiaaa.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Heyy!! Πολύ όμορφη ανάρτηση! Ανακάλυψα τυχαία το blog σου και είναι πολύ ωραίο! Ρίξε μια ματιά και στο δικό μου!

    Άρτεμις / www.artemisquest.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή