http://cur.cursors-4u.net/cursors/cur-2/cur126.cur

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Πως να μκρύνεις γρήγορα τα μαλλιά σου.


Πως να μακρύνεις γρήγορα τα μαλλιά σου.

 

Γεια σας κορίτσια μου! Πως είστε; Πως περάσατε την Καθαρά Δευτέρα; Εγώ πάντως την πέρασα άρρωστη στο κρεβάτι. Πφφ.. Ας πάμε όμως στο θέμα μας:


Τα περισσότερα κορίτσια, θέλουν να μακρύνουν τα μαλλιά τους γρήγορα με φυσικά προιόντα.Ειδικά αν έχετε σγουρά μαλλιά και περιμένετε 'αιώνες' μέχρι να μακρύνουν έστω και λίγο (όπως και εγώ) τότε αυτά τα Tips θα σας βοηθήσουν πολύ:



• Κάθε πρωί όταν χτενίζεσαι βρέξε τις άκρες και χτενίσε τες συνεχόμενα για 5-10 λεπτάκια.


• Εάν είσαι από τα κορίτσια που χρησιμοποιούν συχνά μασιά, πιστολάκι και ψαλίδι για μπούκλες τότε πρέπει οποσδήποτε να σταματήσεις  καθώς η θερμοτητα αποδιναμώνει την τρίχα με αποτέλεσμα να μην μακραίνει καθόλου γρήγορα.


• Έχεις ψαλίδα; Ουπς.. Πρέπει οπωσδήποτε να την κόψεις! Δυο δάχτυλα έστω και το μαλλί σου θα δυναμώσει και μετά από λίγο καιρό  θα το δεις έστω και  λίγο πιο μακρύ.


• Και ένα ''μαγικό'' κολπάκι! Ρίζες κυκλάμινου και ελαιόλαδο τα ζεσταίνεις στο μάτι μέχρι να βγουν οι ουσίες και μετά το αλείφεις στις ρίζες των μαλλιών σου.


• Ίσως σου φανεί λίγο αηδιαστικό αλλά σου υπόσχομαι κάνει τρομερή δουλειά. Αραίωσε ξίδι με νερό σε ένα μπυκαλάκια και ρίξε λίγο στις ρίζες του μαλλιού σου. Εφόσον είναι αρεωμένο με νερό δεν θα μυρίζει καθόλου και θα σου χαρίσει λάμψη στα μαλλιά και θα τα δυναμώσει με αποτέλεσμα να μακρύνουν.


• Απέφυγε να μαζεύεις τα μαλλιά σου σε καθημερινή βάση σφιχτά επάνω επειδή σπάνε οι τρίχες και αποδυναμώνει ολόκληρο το μαλλί. Πιάστε τα καλύτερα με κλάμερ ή αν θέλετε ντε κε καλά κοτσίδα πιάστε τα χαλαρά με ένα ελαστικό λαστιχάκι.


• Το να τα κάνεις πλεξούδες επίσης βοηθάει στο να μακρύνουν γρήγορα επειδή τεντόνεται η τρίχα, ειδικά αν έχεις σγουρό μαλλί.


• Να χρησιμοπιείς το κατάλληλο σαμπουάν. Ένα λάθος σαμπουάν μπορεί να διαταράξει το τριχωτό της κεφαλής.


• Απέφυγε το ζεστό νερό στο λούσιμο γιατί αφυδατώνει τις τρίχες. Να προτιμάς το χλιαρό και ακόμη καλύτερα το κρύο, αν και δεν αντέχεται με τέτοιο καιρό.


• Όταν σκουπίζεις τα μαλλιά σου μετά το λούσιμο, μην τα τρίβεις, αντιθέτως σκούπισε τα τούφα-τούφα ταμποναριστά και προσεχτικά.


• Μετά το λούσιμο ανάλογα πόσο ξηρές είναι οι άκρες σου άπλωσε ή μια καλή μαλακτική ή οργανικό λάδι καρύδας αλλά ακόμα και λίγο ελαιόλαδο θα βοηθήσει.


  Επίσης το σαμπουάν που σας προτείνω είναι το παρακάτω:

Εγώ χρησιμοποιώ το παραπάνω και κάνει τα μαλλιά πολύ πιο λαμπερά με ωραίο όγκο και ισχυρίζεται οτί τα μακραίνει καθώς περιέχει ελιά και ελαιόλαδο.



Προσοχή: Όλα αυτά τα tips δεν θα δράσουν κατευθείαν. Θα πρέπει να περιμένετε έναν μήνα τουλάχιστον ωστέ τα μαλλιά σας να συνηθήσουν τον νέο ''τρόπο ζωής'' τους.


Αυτές ήταν λοιπόν οι συμβουλές ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο και θα τα πούμε σύντομα ;)

Φιλικά, Ντίνα♥




   


10 σχόλια:

  1. Φανταστική ανάρτηση!!Σίγουρα θα τα δοκιμάσω όλα..και δεν το ήξερα αυτό με την πλεξούδα...επίσης θα ήθελα να σου πω πως στο μπλοκ μου έχω ανεβάσει καινούριες αναρτήσεις!!Οπότε αν θες τσέκαρε τες..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ♥ ωραιάα, να το δοκιμάσεις μπορεί να φένεται γελοίο όμως πιάνει.Α, ωραία εννοείται πως θα τις τσεκάρω.

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ανάρτηση,είμαι σίγουρη πως θα βοηθήσει πολλά κορίτσια♥..
    Θέλω τόσο πολύ να μακρίνω τα μαλλιά μου :/..
    ~Ambies World..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Άμπη μου❤
      Να δοκιμάσεις τις συμβουλές εμένα προσωπικά με βοήθησαν πολύ☺

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες και έξυπνες συμβουλές!Προς το παρόν δεν θέλω να μακρύνω άλλο τα μαλλιά μου,αλλά όταν θελήσω σίγουρα θα ακολουθήσω κάποιες από αυτές.❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σ'άρεσαν❤
      αν θελήσεις ποτέ να τα μακρύνεις, να δοκιμάσεις΄☺

      Διαγραφή
  4. Ενιδιαφέρον άρθρο και κανάλι Ντίνα;) Μόλις έγινα μέλος στο όμορφο blog σου αν θέλεις και σ'αρέσει γίνε και εσύ στο δικό μου kids-ofreneia.blogspot.gr. Τα λέμε και από εκεί<3 Ευχαριστώώώ<3
    xoxo
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου♥
      Εννοείται πως θα γίνω και ανυπομωνώ να τα πούμε κι απο εκεί
      xoxo,
      Teenage Dream

      Διαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμες συμβουλές και σίγουρα θα τις δοκιμάσω όλες!!Επίσης στο blog μου κάνω έναν σούπερ ανοιξιάτικο διαγωνισμό!!Δύο νικήτριες,δύο απίθανα δώρα!!Θα είσαι μία από τις δύο τυχαιρές νικήτριες?Πάρε μέρος για να το ανακαλύψεις!!Αλλά βιάσου γιατί ο διαγωνισμός δεν θα διαρκίσει πολύ! ;) Για περισσότερες πληροφορίες επισκέψου το blog μου!! -->
    pretty-girls18.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,χαίρομαιι :D
      Δυστηχώς είδα λίγο αργά το σχόλιο σου και ο διαγωνισμός σου έλειξε.Συγχαρητήρια στις νικήτριες♥

      Διαγραφή