http://cur.cursors-4u.net/cursors/cur-2/cur126.cur

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Καλωσορίσατεε


Καλωσορίσατεε



  Heey!Ντίνα εδώω
Αυτό είναι το καινούριο μου blog το οποίο απευθύνεται σε όλα τα κορίτσια και ιδιαίτερα σε κορίτσια εφηβικής ηλικία.Θα γράφω άρθρα που θα αφορούν όλα τα κορίτσια σε αυτήν την ηλικία όπως μόδα, ομορφιά, tips, diys, tips, φιλίες, αγόρια, ταινίες, μικρομαγειρέματα, ιδέες διακόσμησης και άλλα χιλλιάδες πραγματάκια που μας αφορούν. Αρχικά να σας εξομολογηθώ πως δεν ξέρω πολλά από διαμόρφωση blog και πως να κάνω ωραίο blogging αλλά θα προσπαθήσω να κάνω αυτό το ιστολόγιο όσο πιο γλυκούτσικο, κοριτσίστικο και οικείο μπορώ.  Θα μου άρεζε πολύ αν γίνει σαν μία μικρή κοριτσοπαρέα που θα μοιραζόμαστε τα πάντα.
Πιο κάτω θα σας έχω κάποια πράγματα για τον εαυτό μου οπότε αν δεν σας ενδιαφέρει μην κάνετε τον κόπο να κατέβετε:

Με λένε Ντίνα (έελα τι μας είπεες) και είμαι ένα απλό κορίτσι σαν και εσένα!Είμαι 13 και πάω ΄Β Γυμνασίου (πολύ διάβασμαα) παρόλα αυτά έχω χρόνο να γράφω τουλάχιστον από τρία άρθρα την εβδομάδα.
Έχω μια αδελφή την Άμπη που είναι 12 χρονών και έχει και αυτή ένα blog αν θέλετε τσεκάρετεε εδώω. Έχω επίσης τρία κατοικίδια ζώα, ένα σκυλάκι, ένα κουνελάκι και ένα χελωνάκι.
Οι αγαπημένοι μου τραγουδιστές είναι: Lea Michele, Demi Lovato, Selena Gomez, Cory Monteith, Bruno Mars.Οι αγαπημένες μου σειρές: Glee και Pretty Little LiarsΑγαπημένες ταινίες: If I stay, The best of me, The Notebook, Big Eyes, Titanic, Hatciko, Monte Carlo.
Κάνω βιντεάκια στο youtube, αν θες μπορείς να τσεκάρεις το κανάλι μου εδώω 
Και αυτή είμαι εγώ:



Υ.Σ. Πείτε μου και κάτι για εσάς στα σχόλιαα♥




14 σχόλια:

  1. Τέλειο,καλή αρχή!❤
    Χαχα σε ευχαριστώ πολύ που με ανέφερες :D❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ντίνα!Πολύ ωραίο το blog σου,αν και το δημιούργησες πρόσφατα:)Με λένε Βάσια και έχω επίσης το blog ΑfterSchool (schoolflowers.blogspot.com)..αν θέλεις ρίξε μια ματιά.Τα άρθρα μου αφορούν κυρίως τα έφηβα κορίτσια.
    Θα συνεχίσω να παρακολουθώ το blog σου και περιμένω το 3ο σου άρθρο:D

    Υ.Γ:Στη φωτογραφία είσαι πανέμορφη!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σε εσένα Βάσια.Σ'ευχαριστώ πολύ♥
      Εννοείται πως θα το τσεκάρω και θα το παρακολουθώ καθημερινά.
      Ευχαριστώω πολύυ♥
      Θα ήθελες να γίνουμε αδελφικά blog;

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραιο μπλόκ. Αν θέλεις μπορούμε να γίνουμε αδελφικά μπλόκ (http://tgbbyagni.blogspot.gr/). Ρίξε μια ματια και αν σου αρέσει γίνε μέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια!!Τέλειο μπλοκ!Τώρα το ανακάλυψα!!Πραγματικά είναι τέλειο!!!Άμα θέλεις να γίνουμε αδελφικά μπλοκσ γράφτο μου στην σελίδα στο μπλοκ μου Sisters Blogs!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σε εσένα!Ευχαριστώ πολύ♥
      Κι εγώ διαβάζω το δικό σου και μου αρέσει πάρα πολύ:)
      Εννοείται πως θα ήθελα να γίνουμε Sister Blogs

      Διαγραφή
    2. Χαιρομαι!!Έγινα μέλος στο μπλοκ σου αλλα με το αλλο μου λογαριασμο (MyDiyLife !!)

      Διαγραφή
  5. Γεια!!Είμαι η Sweetsmile αλλά από τον άλλον μου λογαριασμό!!Θα ήθελα να σου προτείνω αν θες να γίνεις writer του μπλοκ μου!!Εάν θες στείλε μου το ημαιλ σου στο μπλοκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Heyy!Φυσικά και θέλω♥
      Θα σου στείλω

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι!!!Θα μου το γράψεις το ημαιλ σου στα σχολια για να μπορω να το δω??

      Διαγραφή
    3. ntina.crazy2013@gmail.com
      Ξέρω,ξέρω γελοίο e-mail :p

      Διαγραφή
  6. Γεια σου! Είμαι από το blog DreamlikeGirls.blogspot.gr και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν θες να γίνουμε αδελφικά blogs. Περιμένω απάντηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή